Een nieuwe job ? Het notariaat is op zoek…

Administratief medewerker – Office manager

Voltijds

Functieomschrijving:

Je zorgt ervoor dat de organisatie van het kantoor gesmeerd loopt:

  • Je ben een kei op vlak van kantoororganisatie en op vlak van het dossierproces
  • Je staat in voor het onthaal van cliënten
  • Je bent de rechterhand van de notaris
  • Je legt de kantoorafspraken vast
  • Je verzorgt het contact met leveranciers
  • Je zorgt voor de nodige administratieve opzoekingen bij de opstart van de dossiers en beheert zelf courante dossiers, waarbij je instaat voor een nauwgezette opvolging ervan.
  • Je zorgt voor e-registratie;

Wij vragen:

Een medewerker, met de volgende kwaliteiten

  • Een (relevant) bachelor-diploma in een gerelateerde studierichting (rechtspraktijk, …) of relevante praktijkervaring
  • Dosis gezond verstand en zin voor initiatief
  • Stipt, nauwgezet, punctueel en discreet
  • Computervaardig met een goede kennis van (MS-office social media)
  • Pro-actief en team-player
  • Verantwoordelijk, stressbestendig en zelfstandig
  • Vriendelijk, collegiaal en flexibel

Onmiddellijke beschikbaarheid en/of een relevante werkervaring worden beschouwd als een meerwaarde
Wij bieden:

  • Een jong en dynamisch out of the box kantoor in een aangename co-working omgeving (Fosbury & Sons)  waar spontaneïteit professionalisme, kwaliteitsvol werk, en cliëntvriendelijkheid hoog in het vaandel worden gedragen.
  • Een gemakkelijk bereikbare werklocatie
  • Permanente vorming en mogelijkheid tot bijscholing
  • Loon in verhouding tot opleiding en ervaring

INTERESSE:

Kandidaturen te verzenden aan: notaris@notarisclaessens.be

Notaris Isabel Claessens
Mechelsesteenweg 271 b 1.1
2018 Antwerpen